024-3341-1385 :تماس با ما

رونمایی وزیر فرهنگ و ارشاد از نرم افزار آوا و نوا

رونمایی وزیر فرهنگ و ارشاد از نرم افزار آوا و نوا

به گزارش روابط عمومی گروه آدرین، آوا و نوا کار مشترکی است ازگروه آدرین در حوزه ی طراحی و برنامه نویسی و و مجتمع فرهنگی دیجيتال سهروردی که در آن اشعار کهن پارسی توسط گوینده نامدار کشور ٬خانم ژاله صادقيان روایت می شود؛ کاربران می توانند برخی اشعار حافظ را که به همراه موسيقی اصيل ایرانی و با صدای خوانندگان طراز اول کشور اجرا شده ٬ بشنوند و در کنار آن با سبک و سياقی جدید از فال حافظ نيز استفاده کنند.
همچنين داستانهای جذاب ليلی مجنون و خسرو شيرین از منظومه نظامی بزرگ بر روی موسيقی دلپذیر لوریس چکناواریان ( ارکستر سمفونيک ليلی مجنون) با تلخيص و اجرای ژاله صادقيان در این نرم افزار استفاده شده است و در این نرم افزار ٬ اشعار شاعران کهن پارسی از جمله مولانا ٬ سعدی ٬ فردوسی و ساخته های موسيقی به کاربران تقدیم خواهد شد .
علاقمندان می توانند برای دریافت این اپليکيشن ٬ از طریق لينک http://iran7honar.ir نرم افزار مود نظر را دانلود کنند.

حضور گروه آدرین در پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل

گروه آدرین در پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل در اسفند ماه سال 93 حضور یافت. پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل از تاريخ 3 لغايت 7 اسفند 93 با هدف به تصوير كشيدن توان استان ها در اقتصاد دانش بنيان در محل مصلاي تهران برگزار شد.
قابل توجه است عمده شرکت کنندگان این جشنواره را شرکت های موفق و برتر استانی و کشوری تشکیل میدهند.

نوروز ، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی ها ، نیکی ها و پهلوانی ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت خجسته باد . . .

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت داریم.
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.
آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، 365 روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم ...

غرفه گروه آدرین در همایش تربیت بدنی دانشگاه تهران

اولین جشنواره ملی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در ورزش به همت دانشگاه تهران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین با همکاری گروه آدرین در دانشکده ی تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار گردید، غرفه گروه آدرین نیز در بخش نمایشگاه جانبی تجهیزات و شرکت های ارائه دهنده خدمات ورزشی دایر بود، شما می توانید تصاویر مربوط به غرفه آدرین را در بخش گالری تصاویر مشاهده نمایید.

بازدید مسئولان ارشد اداره کار استان از توانمندی های گروه آدرین

بازدید مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت بیلیم افزار نوین.

بازدید دبیر فدراسیون پرورش اندام از غرفه گروه آدرین در همایش ملی علم و پرورش اندام

اولین همایش ملی علم و پرورش اندام به همت فدراسیون بدنسازي و پرورش اندام جمهوري اسلامي ايران و دانشگاه علامه طبرسی، توسط گروه آدرین اجرا د، در این همایش در مورد نقش و توسعه علم ورزش در بدنسازی و پرورش اندام بحث شد و مقالاتی توسط پژوهشگران ارائه گردید، این همایش در دو روز برگزار گردید، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جناب آقای نادمی در نمایشگاه جانبی این همایش از غرفه گروه آدرین بازدید کردند.

بازدید دکتر سورنا ستاری، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از گروه آدرین

بازدید دکتر ستاری

دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اتفاق معاونان و مشاوران معاونت علمی و در ادامه سفرهای استانی خود، به استان زنجان سفر کرد تا علاوه بر بازدید از مراکز تحقیقاتی، علمی و دانشگاهی این استان، با فناوران، دانشگاهیان، صنعتگران و رؤسای شرکتهای دانش بنیان آن منطقه به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد.


ستاری در نوبت صبح این سفر، از مرکز رشد دانشگاه زنجان و توانمندی های شرکت بیلیم افزار نوین بازدید فرمودند.


معاون علمی و فناوری رئیس جمهور را در این سفر دکتر محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری، دکتر علی وطنی معاون توسعه فناوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و امیرحسین کاظمی مدیرکل حوزه ریاست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراهی می‌کردند.

بازدید مسئولان ارشد بسیج استان از توانمندی های گروه آدرین

بازدید مسئولان بسیج استان زنجان از شعبه 2 گروه آدرین

جمعی از مسئولین، روسا و معاونین بسیج استان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان بازدید کردند، آقای دکتر بابایی مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان، آقای دولتیاری، معاون پژوهشی سازمان بسیج علمی، آقای شجاعی مسئول بسیج پزشکی استان در قالب این بازدید از محصولات، خدمات و توانایی شرکت بیلیم افزار نوین بازدید به عمل آوردند.

حضور گروه آدرین در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی

حضور گروه آدرین در همایش ورزش خراسان رضوی

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار گردید، جناب آقای علیرضا الهی نماینده گروه آدرین در خراسان رضوی مدیریت غرفه گروه آدرین در این نمایشگاه را بر عهده داشت.

اجرای پنجمین همایش بین المللی مدیریت سرمایه فکری

اجرای پنجمین همایش بین المللی مدیریت سرمایه فکری

معرفی کنفرانس
    سرمایه‌ی فکری، موضوع جدیدی است که به لحاظ نظری در چندساله‌ی اخیر در سطح جهانی مطرح شده‌است. اما از آن‌جایی‌که منبعی پر ارزش برای کشورها و سازمان‌ها به ‌حساب می‌آید، میزان رشد و توسعه‌ی آن به سرعت در حال تبدیل‌شدن به شاخصی در توسعه‌یافتگی کشورها است. از سوی دیگر، این منبع نامشهود به‌عنوان‌‌ یکی از ارزش‌افزاترین منابع شرکت‌ها و سرمایه‌ای کلیدی در رشد کارآفرینی مطرح شده‌است. امروزه ضرورت توسعه‌ و مدیریت سرمایه‌ی فکری، به یک الزام جدی در سطح کلان ملی و در عرصه‌ی کسب و کار تبدیل شده‌و با حركت به سمت اقتصاد دانش‌پایه منجر به تغيير پارادایم حاکم اقتصاد صنعتی شده‌است. از این‌رو کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری برپایه درک ضرورت پاسخ‌گویی به این نیاز ملی و منطقه‌ای، مهر 1392 خورشیدی و در شهر زنجان برگزار شد.
زنجان شهری تاریخی در ملتقای رشته کوه‌های زاگرس و البرز و شهری دانشگاهی در مسیر آسیا و اروپا است. استفاده از تابستان بسیار دل‌انگیز و خنک زنجان، باغ‌ها و مزارع فرحبخش، بازدید از بلندترین گنبد آجری جهان و تنها دانشگاه بدون دیوار ایران، علاوه بر فرصت مشارکت علمی برای میهمانان کنفرانس، امکان مناسبی را فرآهم خواهد ساخت.
كنفرانس هاي اول تا چهارم توانست مفاهيم سرمايه فكري را در اين منطقه از جهان ارائه داده و دانشگاه ها و محافل علمي منطقه را با اين مفهوم آشنا سازد. بعلاوه در ارتباط با دو كنفرانس بين المللي سرمايه فكري با خاستگاه هاي اروپايي و آمريكاي شمالي به توسعه اين مفهوم در جهان كمك كند. در ايران انتشار كتاب تاليفي سرمايه فكري به زبان فارسي، برگزاري كارگاه ها، ارائه مقالات، تدوين پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري، ارائه درس سرمايه فكري در برخي دانشگاه ها، احصاي سرمايه فكري در بنگاه ها و تدوين علمي نتايج حاصله و توجه عمومي به اين مفهوم جديد، حاصل چهار كنفرانس بين المللي مديريت سرمايه فكري بود. كنفرانس پنجم در چارچوب مفهومي:
• مدیریت سرمایه فکری در پارک های علم و فناوری
• مدیریت سرمایه فکری و کار آفرینی در فناوری
• مدیریت سرمایه فکری و کسب و کارهای کوچک و متوسط
• مدیریت سرمایه فکری در آموزش عالی
برگزار مي شود. پیوستار مخاطبان کنفرانس مدیران و کارگزاران بورس، مدیران ارشد و میانی و به خصوص مدیران مالی سازمان‌های دولتی و خصوصی، حسابداران، کارآفرینان، حقوقدانان، صاحبان ایده و اختراع، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها هستند. برگزار کنندگان امیدوارند تا این کنفرانس بتواند در هدایت سازمان‌های دولتی و خصوصی ایرانی به سوی مدیریت و سنجش سرمایه‌ی فکری، مفید واقع گردد. به‌طور طبیعی طرح اول بار هر موضوع نظری جدید، می‌تواند چالش‌هایی را با خود به همراه داشته باشد. از این رو همکاری و اشتراک نظر و پیشنهاد علاقه‌مندان حوزه‌ی سرمایه‌ی فکری، می‌تواند در هرچه بهتر شدن این کنفرانس یاری رسان باشد.

بیلیم لایف در نشریه البرز

بیلیم لایف در نشریه البرز

نرم افزار بیلیم لایف توسط متخصصان فنی و کارشناسان پزشکی و ورزشی گروه آدرین برای استفاده حرفه ای ها طراحی شده است، بزرگترین ویژگی که این محصول را خاص، جذاب و محبوب کرده است، محیط کاربرپسند و استفاده آسان آن است، این نرم افزار با ارائه محیط فوق العاده کاربردی یکی از بزرگترین رویاهای مربیان باشگاهها را به واقعیت بدل کرده است، از ویژگی های بارز این نرم افزار گزینش گنجینه ای از تمارین بصری استاندارد پزشکی ورزشیِ بهترین نرم افزارها و وبسایت های بدنسازی و تناسب اندام جهان می باشد، که توانسته است تاییدیِ های علمی را کسب کند...

راه اندازی وبسایت جدید گروه آدرین

وبسایت جدید گروه آدرین با ظاهر جدید و امکانات بیشتر رونمایی شد، این وبسایت با امکانات بسیار همچون معرفی گروه، معرفی خدمات ارائه شده توسط گروه، محصولات تولید شده، کاتالوگ های محصولات، معرفی نمایندگان گروه آدرین، افتخارات کسب شده و بخش ویژه پشتیبانی می تواند رسانه بسیار خوبی برای تعامل گروه آدرین با مشتریان خود باشد، آماده دریافت نظرات و پیشنهادات گرانقدر عزیزان جهت خدمت رسانی مطلوب هستیم.

اجرای جشنواره ورزش دانشگاه تهران

اولین جشنواره ملی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در ورزش به همت دانشگاه تهران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین با همکاری گروه آدرین در دانشکده ی تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار گردید،

بروزرسانی صفحه گالری

صفحه گالری تصاویر گروه آدرین با اضافه شدن آلبوم تصاویر همایش ورزش دانشگاه تهران و همچنین آلبوم تصاویر بازدید از شرکت بیلیم افزار نوین آینده توسط مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروزرسانی شد

نوروز ، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی ها ، نیکی ها و پهلوانی ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت خجسته باد . . .

سال جدید 1394 مبارک باد

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت داریم.
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.
آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، 365 روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم ...


ادامه مطلب

رونمایی وزیر فرهنگ و ارشاد از نرم افزار آوا و نوا

رونمایی وزیر فرهنگ و ارشاد از نرم افزار آوا و نوا

به گزارش روابط عمومی گروه آدرین، آوا و نوا کار مشترکی است ازگروه آدرین در حوزه ی طراحی و برنامه نویسی و و مجتمع فرهنگی دیجيتال سهروردی که در آن اشعار کهن پارسی توسط گوینده نامدار کشور ٬خانم ژاله صادقيان روایت می شود؛ کاربران می توانند برخی اشعار حافظ را که به همراه موسيقی اصيل ایرانی و با صدای خوانندگان طراز اول کشور اجرا شده ٬ بشنوند و در کنار آن با سبک و سياقی جدید ...


ادامه مطلب

حضور گروه آدرین در پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل

سال جدید 1394 مبارک باد

گروه آدرین در پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل در اسفند ماه سال 93 حضور یافت. پنجمين جشنواره و نمايشگاه علم تا عمل از تاريخ 3 لغايت 7 اسفند 93 با هدف به تصوير كشيدن توان استان ها در اقتصاد دانش بنيان در محل مصلاي تهران برگزار شد، قابل توجه است عمده شرکت کنندگان این جشنواره را شرکت های موفق و برتر استانی و کشوری تشکیل میدهند.


ادامه مطلب

بازدید دکتر سورنا ستاری، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از گروه آدرین

بازدید دکتر ستاری

دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اتفاق معاونان و مشاوران معاونت علمی و در ادامه سفرهای استانی خود، به استان زنجان سفر کرد تا علاوه بر بازدید از مراکز تحقیقاتی، علمی و دانشگاهی این استان، با فناوران، دانشگاهیان، صنعتگران و رؤسای شرکتهای دانش بنیان آن منطقه به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد. دکتر ستاری در نوبت صبح این سفر، از مرکز رشد دانشگاه زنجان و توانمندی های شرکت بیلیم افزار نوین بازدید فرمودند.


ادامه مطلب

بازدید مسئولان ارشد بسیج استان از توانمندی های گروه آدرین

بازدید مسئولان بسیج استان زنجان از شعبه 2 گروه آدرین

جمعی از مسئولین، روسا و معاونین بسیج استان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری زنجان بازدید کردند، آقای دکتر بابایی مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان، آقای دولتیاری، معاون پژوهشی سازمان بسیج علمی، آقای شجاعی مسئول بسیج پزشکی استان در قالب این بازدید از محصولات، خدمات و توانایی شرکت بیلیم افزار نوین بازدید به عمل آوردند.


ادامه مطلب

حضور گروه آدرین در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی

حضور گروه آدرین در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار گردید، جناب آقای علیرضا الهی نماینده گروه آدرین در خراسان رضوی مدیریت غرفه گروه آدرین در این نمایشگاه را بر عهده داشت.


ادامه مطلب

اجرای پنجمین همایش بین المللی مدیریت سرمایه فکری

اجرای پنجمین همایش بین المللی مدیریت سرمایه فکری

سرمایه‌ی فکری، موضوع جدیدی است که به لحاظ نظری در چندساله‌ی اخیر در سطح جهانی مطرح شده‌است. اما از آن‌جایی‌که منبعی پر ارزش برای کشورها و سازمان‌ها به ‌حساب می‌آید، میزان رشد و توسعه‌ی آن به سرعت در حال تبدیل‌شدن به شاخصی در توسعه‌یافتگی کشورها است. از سوی دیگر، این منبع نامشهود به‌عنوان‌‌ یکی از ارزش‌افزاترین منابع شرکت‌ها و سرمایه‌ای کلیدی در رشد کارآفرینی مطرح شده‌است. امروزه ضرورت توسعه‌ و مدیریت سرمایه‌ی فکری، به یک الزام جدی در سطح کلان ملی و در عرصه‌ی کسب و کار تبدیل شده‌و با حركت به سمت اقتصاد دانش‌پایه منجر به تغيير پارادایم حاکم اقتصاد صنعتی شده‌است. از این‌رو کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری برپایه درک ضرورت پاسخ‌گویی به این نیاز ملی و منطقه‌ای، مهرماه 1392 خورشیدی و در شهر زنجان برگزار شد.


ادامه مطلب

راه اندازی وبسایت جدید گروه آدرین

وبسایت جدید گروه آدرین با ظاهر جدید و امکانات بیشتر رونمایی شد، این وبسایت با امکانات بسیار همچون معرفی گروه، معرفی خدمات ارائه شده توسط گروه، محصولات تولید شده، کاتالوگ های محصولات، معرفی نمایندگان گروه آدرین، افتخارات کسب شده و بخش ویژه پشتیبانی می تواند رسانه بسیار خوبی برای تعامل گروه آدرین با مشتریان خود باشد، آماده دریافت نظرات و پیشنهادات گرانقدر عزیزان جهت خدمت رسانی مطلوب هستیم.


ادامه مطلب

اجرای جشنواره ورزش دانشگاه تهران

اولین جشنواره ملی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در ورزش به همت دانشگاه تهران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین با همکاری گروه آدرین در دانشکده ی تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار گردید،


ادامه مطلب

غرفه گروه آدرین در همایش تربیت بدنی دانشگاه تهران

اولین جشنواره ملی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در ورزش به همت دانشگاه تهران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین با همکاری گروه آدرین در دانشکده ی تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار گردید، غرفه گروه آدرین نیز در بخش نمایشگاه جانبی تجهیزات و شرکت های ارائه دهنده خدمات ورزشی دایر بود، شما می توانید تصاویر مربوط به غرفه آدرین را در بخش گالری تصاویر مشاهده نمایید.


ادامه مطلب

بیلیم لایف در نشریه البرز

بیلیم لایف در نشریه البرز

نرم افزار بیلیم لایف توسط متخصصان فنی و کارشناسان پزشکی و ورزشی گروه آدرین برای استفاده حرفه ای ها طراحی شده است، بزرگترین ویژگی که این محصول را خاص، جذاب و محبوب کرده است، محیط کاربرپسند و استفاده آسان آن است، این نرم افزار با ارائه محیط فوق العاده کاربردی یکی از بزرگترین رویاهای مربیان باشگاهها را به واقعیت بدل کرده است، از ویژگی های بارز این نرم افزار گزینش گنجینه ای از تمارین بصری استاندارد پزشکی ورزشیِ بهترین نرم افزارها و وبسایت های بدنسازی و تناسب اندام جهان می باشد، که توانسته است تاییدیِ های علمی را کسب کند...


ادامه مطلب

بروزرسانی صفحه گالری

صفحه گالری تصاویر گروه آدرین با اضافه شدن آلبوم تصاویر همایش ورزش دانشگاه تهران و همچنین آلبوم تصاویر بازدید از شرکت بیلیم افزار نوین آینده توسط مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروزرسانی شد


ادامه مطلب

بازدید دبیر فدراسیون پرورش اندام از غرفه گروه آدرین در همایش ملی علم و پرورش اندام

اولین همایش ملی علم و پرورش اندام به همت فدراسیون بدنسازي و پرورش اندام جمهوري اسلامي ايران و دانشگاه علامه طبرسی، توسط گروه آدرین اجرا د، در این همایش در مورد نقش و توسعه علم ورزش در بدنسازی و پرورش اندام بحث شد و مقالاتی توسط پژوهشگران ارائه گردید، این همایش در دو روز برگزار گردید، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جناب آقای نادمی در نمایشگاه جانبی این همایش از غرفه گروه آدرین بازدید کردند.


ادامه مطلب